AUTOMATION and MAM for MEDIA COMPANIES
You are here:

Customers & Partners

Antenna Group is a media company in Greece and is currently the largest Greek media company.  Today Antenna Group heads up a media empire whose operations include broadcasting, publishing, Internet services, telecommunications and a record label. Antenna Group has also expanded its operations abroad, launching international feeds of ANT1 TV for Greek audiences abroad. 

The ARD Germany its nine self-governed regional public broadcasting corporations. The First Television Channel watch 24.1 million of television viewers on a daily basis and can be received in HDTV in all households within Germany. The ARD has a total output of approximately 250 hours of television broadcasts per day.

Visit a website

Broadcast 24 is the umbrella brand of B.A.G. Network that was launched in 2007. Under it ,the B.A.G. network has launched successful channels and networks including “News 24”- the fastest growing Hindi news channel in India, “E 24”- Bollywood's No 1 Channel, “Dhamaal 24”- an FM radio network amongst others. After these successful undertaking of Broadcast 24- the B.A.G. 

Bernama News Channel,  is a 24-hour international news and current affairs television network in Malaysia.  This channel airs news programmes that are related to local and international business, lifestyle, sports and entertainment. It is broadcast on the Astro satellite television platform.

Beyaz TV Turkey

The Bhutan Broadcasting Service is the state-owned radio and  television service in Bhutan. A public service corporation, it is fully funded by the state and it is the only service to offer both radio and television to the kingdom, and is the only television service to broadcast from inside the Bhutanese border.

Canal Capital is a Colombian local public television channel, launched 3 November 1997, operated as an industrial and commercial company in the Bogotá Capital District. It broadcasts in Bogotá by VHF Channel 2 and via satellite. Its programming is general, though focused on political, cultural, and educational programmes.

Canal13 - Columbia

Caracol Televisión is a Colombian private national television network, owned by the Santo Domingo Group.

The Caribbean Broadcasting Corporation, a statutory Corporation, which was created by an Act of Parliament in 1963. The Corporation is mandated to provide public service broadcasting to the community.

Channel 9 is a satellite TV channel from Bangladesh. 

Claro TV is a Latin American operator of Pay television. The service is supplied by Embratel and Claro companies and operates in Star One C2 satellite.  As of October 2011, Via Embratel had achieved 2,000,000 subscribers.

Cyprus Broadcasting Corporation operates three domestic channels (CyBC 1, CyBC 2 and CyBC HD) and an international service (RIK Sat) for the Cypriot diaspora. It also carries Euronews, and in the past ERT World was included. On 1 July 2011 all analogue television transmissions ended, and CyBC broadcasts on its own DVB-T network.

Czech TV is well implemented in the czech media landscape with six tv channels offering a broad range of programmes (news, sport, entertainment, culture, documentary, drama, education, etc.). The TV offer is complemented with several online platforms (one per channel), and special formats for smart phones and tablets, hbb tv and other applications.

Visit a website

Ekattor TV is the fourth news oriented satellite Television channel in Bangladesh. TThey are planning to broadcast the latest news as soon as possible and earlier then all others. Ekattor news Television has the technology which technology World famous – expensive TV news channels are using the technology, and technology has ekattarao

Energy Swiss is a media corporation with radio stations in Bern, Basel and Zurich, events like Energy Air, Energy Stars For Free or Energy Fashion Night as well as initiatives in the area of radio, web and entertainment. Energy is part of Ringier, one of the leading Swiss media corporations and NRJ Paris, the Europeans largest radio network with a presence in over 15 countries.

The Hellenic Broadcasting Corporation  or ERT, literally "Hellenic Radio-Television") is the state-owned public radio and television broadcaster for Greece.

Egyptian Radio And Tv Union Ertu is a broadcast media company based out of "Radio & T V Building Corniche El-Nil, Maspero", , Cairo, Cairo Governorate, Egypt.

ESPN Brasil is a Brazilian cable television network, launched in March 1989. ESPN Brasil was the first country-specific version of ESPN outside the United States, launched in June 1995. In 2005 the company incorporated ESPN International coverage, starting to broadcast in two channels. The ESPN'S network in Brazil started with the broadcast 100% in HD with sports events and original programs.

ETV Network is a network of satellite television channels in India, news and entertainment channels. It is based in Hyderabad, India.

Euronews is the most-watched news channel in Europe and is a full multimedia platform for viewers on the move. euronews covers world news and broadcasts in 13 different languages 24 hours a day, 7 days a week. Far from political interests, euronews is already the ultimate TV journalism laboratory. Every day, euronews’ team of over 400 journalists of 25 different nationalities work together reporting on relevant stories to serve our global audience.

Forthnet is the largest entertainment and communications provider in Greece. Today, the company that brought internet and satellite pay TV in Greece is, through Nova 3Play, the largest 3play provider in the country. Forthnet, using state-of-the-art technologies and fully exploiting its knowhow, is constantly devoted to developing pioneering proposals for providing integrated and inexpensive communication and entertainment services to the Greek family.

Fox Latin American Channel runs and operates channels including Fox, FX, Fox Life, Fox Sports, Fox News, National Geographic Channel, National Geographic Music, Universal Channel, Hallmark Channel, Utilísima, SPEED Channel, Baby TV Channel, .Fox Networks, BienSimple, Fox Toma 1 and Fox Telecolombia. 

France Télévisions SA  is the French public national television broadcaster. France Télévisions is a supporter of the Hybrid Broadcast Broadband TV (HbbTV) initiative that is promoting and establishing an open EU standard for hybrid set-top boxes for the reception of broadcast TV and broadband multimedia applications with a single user interface, and has selected HbbTV for its interactive news, sports and weather service. 

Geo - Independent Media Corporation (Pvt) Ltd. is located in Karachi, Pakistan.

Globecast France

Hessischer Rundfunk (Hessian Broadcasting Corporation; hr) is the public broadcaster for the German state (Bundesland) of Hesse. The main offices of hr are in Frankfurt am Main. hr is a member of the ARD.

HSE24 - Home Shopping Europe

ICTV is a privately held TV channel in Ukraine. Its coverage area allows it to be received by 56.6% of the Ukrainian population, making the channel the fourth in the nation in terms of coverage, and third by the viewers' ratings.

Jamuna Television Limited, an associate company of the Jamuna Group, has been launched as an exclusive round-the-clock satellite news channel to provide most up-to-date national and international news and information to the people of Bangladesh and viewers abroad. Jamuna is aware that well-equipped TV broadcasting is the modern world’s most powerful media.

Janasri News is 24x7 news and infotainment television channel owned by Yash Broadcasting Industries Pvt Ltd.  Janasri News takes pride in being the only news channel with the most advanced media equipments infrastructure in the industry with its two highly advanced studios, a virtual studio, and technology on par with that of any national news channel.

 

Kabel Deutschland

KiKA  - The Children's Channel of ARD and ZDF is a free, public, non-commercial television channel based in Erfurt, Germany.  KiKA is a joint venture of the national public television channels of ARD and of ARD's constituent broadcasters: BR, HR, MDR, NDR, Radio Bremen, RBB, Saarländischer Rundfunk, SWR, WDR, and ZDF.  

KTK Kazakhstan  is a privately owned television station headquartered in Almaty.

L1, Holland

LNK TV, also known as Laisvas ir Nepriklausomas Kanalas ("Free and Independent Channel"), is one of the major commercial TV channels in Lithuania. 

Lumiere TV (LTV) is a Pay TV and Triple Play Services Provider (MSO) in Cyprus since 1992. It provides Pay TV services via DTT, IPTV and Cable. It also offers Triple Play Services (Pay TV, Fixed Telephony and Broadband Internet upto 50Mbps) via Cable Network. LTV's business activities extend to Playout Services, TV Productions, Outside Broadcasting, Subtitling and Dubing, Graphics and Post Production Services.

Maasranga Television operates under Maasranga Communication Ltd. has a complete newsroom system, production and master control switchers, and infrastructure equipment as part of the rollout of an HDTV station in Bangladesh. Maasranga television is capable of delivering HD video. The whole system in Maasranga TV is fully digital and high definatin (HD).

Mitteldeutscher Rundfunk is the public broadcaster for the federal states of Thuringia, Saxony and Saxony-Anhalt. Established in January 1991, it has its headquarters in Leipzig and regional studios in Dresden, Erfurt and Magdeburg.  MDR broadcasts its own television channel to the three states it serves and also contributes programming to the first German TV channel.

Norddeutscher Rundfunk (NDR; Northern German Broadcasting) is a public radio and television broadcaster, based in Hamburg. In addition to the city-state of Hamburg, NDR transmits for the German states of Lower Saxony, Mecklenburg-Vorpommern and Schleswig-Holstein. NDR is a member of the ARD consortium.

TV Nova is the biggest commercial television station in the Czech Republic and is one of the most successful and profitable commercial TV stations in Europe. Launched in 1994. Shortly after its launch, it became the market leader in terms of the viewership, advertising revenues, usage of technology, design and graphics, marketing and PR, and film co-productions.

Visit a website

Odisha TV )is a regional Odia Indian Cable Television station. It is the flagship channel of the Bhubaneswar-based Odisha Television Network. Most programmes of OTV are news based. It also has programmes related to art and culture, tourism, business, food and festivals.

ORT Eurasia

PanARMENIAN.Net is the first Armenian online news and analytical agency and one of the most cited Armenian informational resources worldwide. The agency’s full information flow is being published on PanARMENIAN.Net website in 3 languaged.

The Polimer has evolved as a 24 hour Tamil Entertainment satellite TV channel. Polimer is the second largest MSO in TN catering to millions of TV viewing homes across 10 districts of TN. The company currently runs 8 basic cable TV channels in various parts of TN and Polimer TV, a fully integrated Tamil GEC reaching out to millions of Tamil viewers across the world.

Prameya tv India

Prima TV is a Romanian commercial TV channel. Prima TV reaches 87% of urban population and is one of the four most successful TV stations in the country. Prima TV is available both on cable and satellite platforms

Radio Bremen (RB), Germany's smallest public radio and television broadcaster, is the legally mandated broadcaster for the city-state Free Hanseatic City of Bremen (which includes Bremerhaven). With its headquarters sited in Bremen, Radio Bremen is a member of the consortium of German public broadcasting organizations, ARD.

RTV Slovenija is national public broadcasting organization. Based in the country's capital Ljubljana, it has regional broadcasting centres in Koper and Maribor and correspondents around Slovenia, Europe and the world. 

 

Rundfunk Berlin-Brandenburg (rbb) (Berlin-Brandenburg Broadcasting) is an institution under public law (national broadcaster) for the German states of Berlin and Brandenburg, situated in Berlin and Potsdam. rbb was established on 1 May 2003 through the merger of Sender Freies Berlin (SFB) and Ostdeutscher Rundfunk Brandenburg (ORB), based in Potsdam, and is a member of the Association of PSBs in the Federal Republic of Germany (ARD).

As global media company, Red Bull Media House produces, publishes, distributes and licenses high-quality sport, entertainment and educational programming from the areas of Sport & Lifestyle, Nature & Science and Tradition & Inspiration.

Dolce Sport is a sports television that was launched on 28 July 2010, available only in the Dolce and the NextGen networks. It is also broadcast in high definition and has a secondary channel called Dolce Sport 2

RTL Klub is a television station (M-RTL Zrt.) owned by RTL Group and broadcast in Hungary. It was one of Hungary's first commercial TV channels. 

Public radio and TV stations in Colombia operated by SCSMP. RTVC SMP has three national television stations (one of which is 25% programmed by the system and 75% by private companies) and two national radio networks. In digital television, RTVC SMP broadcasts its DVB-T2 multiplex on channel 16 nationwide.

Founded by the eminent journalist Dr. N. B. Parulekar, and established in 1932, the Sakal Media Group is the largest independently owned media business in Maharashtra. 

SBS is a European and Dutch broadcasting group, operating commercial television, premium pay channels, radio stations and related print businesses in Northern, Western and Central and Eastern Europe. SBS has broadcasting services in Scandinavia (Denmark, Norway and Sweden), Belgium, Bulgaria, Greece, Hungary, The Netherlands, and Romania.

Sersat, Argentina

Shopping Live Russia

Slovenská televízia is a state-owned public television organization in Slovakia. STV operated three channels during its existence  called STV1 and STV2  and Trojka (Three), a sports channel launched in 2008.

South Asian Television  is a Bangladeshi based privately owned high definition satellite channel. SATV uses the latest technology in broadcasting news and program production through satellite Apstar-7. The channel promotes Bengali culture and language to the mass viewers via news, talk shows, dramas, national and international sports, music, movies and also programs about health, fashion and lifestyle. 

Star India Private Limited, formerly STAR TV India is an Indian media and entertainment company, owned by 21st Century Fox. It is headquartered in Mumbai, Maharashtra. STAR India's portfolio includes 58 channels in eight languages.

STB is a Ukrainian commercial television network. Today, the coverage area of the network is 85% of Ukraine's territory. It is broadcast in all centers and all Ukrainian cities with a population greater than 50,000. It occupies the 1st place in the list of the leading TV networks in Ukraine.

Story4 TV Hungary

SWR is a regional public broadcasting corporation serving the southwest of Germany.  It broadcasts on two television channels and six radio channels, with its main television and radio office in Baden-Baden and regional offices in Stuttgart and Mainz. It is the second largest broadcasting organization in Germany. SWR, with a coverage of 55,600 km2, and an audience reach estimated to be 14.7 million. SWR employs 3,700 people in its various offices and facilities.

Szombathely TV, Hungary

TeleBarn Swiss

TeleBielingue AG Swiss

Telecafe Ltda Colombia

Telecaribe - Colombia

Telefe is a television station located in Buenos Aires, Argentina. The station is owned and operated by Viacom through Televisión Federal S.A. Telefe is also a television network and one of Argentina's five national television channels.

Telefonica Peru

Telekom Serbia Group provides a wide range of telecommunications services to over 11 million subscribers on three regional markets in Serbia, Bosnia and Herzegovina and Montenegro. The Group made a net profit of 17 million RSD and the operating income of 117.4 billion RSD in 2010 thus surpassing the company's record success and having accomplished the best business result in the company's history.

TeleM1, Swiss

Telewizja Polska is a public broadcasting corporation, the only public broadcaster in Poland  with 13 national and 16 regional channels it is by far the largest Polish television network.

TeleZüri is a local television channel for the city and agglomeration of Zürich, Switzerland. 

TTNET Turkey  launched a new service called Tivibu, which combines television and cinema. This service allows users to access both television and a library of movies via both mobile phones and computer.

TV 2 is a publicly owned subscription television station in Denmark based in Odense.

TV Centro America Brasil

TV Mirante Brasil

TV Morena Brasil

The TV Today Network is an English-Hindi news television network based in India. It is listed on the BSE and the NSE and consists of the following news channels: Aaj Tak (Hindi), India Today (TV channel) (English), Tez (Hindi), Business Today (English) and Dilli Aaj Tak (Hindi) news channel.

TVliberal.com.br

TVN is a television network headquartered in Panama City, Panama, with repeaters throughout the country. 

Uno TV, Mexico

Voulí Tileórasi is a Greek network dedicated to airing non-stop coverage of government proceedings and public affairs programming. The primary aim of the channel is to give each citizen direct access to the inner workings of the Hellenic Parliament. It broadcasts live all sessions of parliament and the meetings of the department of parliamentary recess. 

Westdeutscher Rundfunk Köln (WDR, West German Broadcasting Cologne) is a German public-broadcasting institution based in the Federal State of North Rhine-Westphalia with its main office in Cologne. WDR is a constituent member of the consortium of German public-broadcasting institutions, ARD.